SAVE SOME FOR ME

LÖRDAG! Ja, det är lördag. Och jag är heelt slut. Har vart i stan med syster hela dagen, och sen jobbat till kl nio. Blir så förbannad på folk inne i alla affärer, de är som jävla gamar! HELT SJUKA! Det enda man kan göra är att försöka fokusera på det man ska, och inget annat, men pang i huvudet på vissa ibland. Hittade lite saker i alla fall. Köpte nya jeansleggins, en ny tröja och en till ny tröja, haha. Det var mest ella som shoppade idag, två tusen spänn hade hon att bränna, och det mesta gjorde vi oss av med inne på zara. H&M och gina har blivit så jäääääävla tråkigt, speciellt h6m, herregud, är det en affär för 60 + nu eller? Nej men faktiskt, vissa saker kan man hitta där ibland, men det har verkligen blivit sämre.. Och ja, sen åkte jag åt mitt håll och hon åkte hem, och nu sitter jag äntligen framför en data igen, haha. Ska strax hoppa ner i sängen, ska upp halv nio för att jobba. Sen blir det leka med bästis, fika inne i stan med ida tror jag. Jag ska i alla fall köpa chinos har jag bestämt, så satans bekväma så det är inte sant! Men nu är det god natt, dags att dra, puuuuuuss!



love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0