SJUK

Hej på er. Förlåt för noll uppdatering, men har verkligen inte orkat. Igårkväll fick jag plötslig hög feber och mådde skit, så jag åkte till brommaakuten och det gjorde halsprov. Typiskt min tur, jag hade ju så klart fått halsfluss och måste nu äta penicillin i tio dagar, jippy. Mår i alla fall en gnutta bättre idag än igår men hoppas på att medicinen börjar verka ordentligt inom en snar framtid. Blir hur som helst ingen skola imorn, så lär ju bara ligga hemma och dega och sen kanske åka till x. Vi får se imorn helt enkelt. Nu har jag precis pallrat mig upp från sängen. Har legat där i snart sex timmar och bara tyckt synd om mig själv och sovit, haha. Tänkte sitta uppe ett tag nu så man inte degar ihop totalt. Ska försöka äta lite också. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0