SNORIGT

Har lyckats trycka i mig lite mat i alla fall. Det var inte det lättaste, eller skönaste för den delen heller, men det gick tillslut. Jag nös nyss på bordet så det kom snor överallt, trevligt eller hur? Men så är det att vara sjuk! Jag har i alla fall bestämt mig för att försöka pallra mig till skolan imorn, och om inte så ska jag i alla fall pallra mig hemifrån. Klarar inte av att ligga här hemma och dö mer än en dag, då får jag panik. Behöver komma ut, träffa folk, känna att jag lever. Jag ska in till stan med X imorn också och hämta ut biljetter till avatar på fredag! Äntligen ska vi se den, ääääntligen! Nu ska jag kolla på scrubs, så vi hörs imorgon alla gullungar. Puss på er och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0