SOMMAR?

Jag är så jävla partysugen så det är fan sjukt. Har inte festat på en vecka, och var till och med nykter på nyår. Ni kanske kan fatta min ångest? Jag vill ut och ha kul och dansa, men jag hade inte möjlighet i helgen och nu är det tisdag och då är det fan dött överallt. Kan det vara så illa att man måste vänta till helgen? Aa, antagligen. Blir nog utgång med kb då, om han inte bangar förstås, haha. Men åååååååh vad jag saknar sommaren! Sitta utomhus vid vattnet, dricka en cider, snacka skit, nattbada, sommarflörtar, fester, klänningar, tunna jackor, ja allt! Sommaren är så satans underbar, ja eller, våren! Saknar våren! Vad har vi nu lixom, 15 minus och en meter snö utanför dörren, verkligen kul. Men nu är det inte så långt kvar!


Sommar 06, 15 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0