TISDAG

Jag har sovit tre timmar i natt. Jag är helt slut i huvudet. Orkar inte tänka, skratta, vara ledsen. Jag orkar inte bry mig om någonting. Sov hemma hos x i natt. Det var mysigt, men som sagt, blev inte så mycket sömn eftersom en viss person ska ta upp all plats i sängen. Kom hem för en stund sen och hoppade direkt in i duschen, fyfan vad skönt det var! Har precis sprayat på min solspray också, den från lóreal ni vet. Den är så satans bra, köp den! Nu tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen och kolla lite tv, och kanske sova nån timme för i kväll ska jag hem till en kompis och förhoppningsvis plugga lite! Men vi hörs lite senare, puss.



Gårdagens klädsel och solsprayen: 185 kr kicks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0