VAD SA DU ATT DU SA SA DU?

Det var verkligen inte det lättaste att komma upp halv nio imorse, åh gudars nej! Jag var så trött! Pallrade mig upp tillslut efter en kvarts snooze för att käka lite frulle. Satt där som en zombie och tyckte synd om mig själv för att jag skulle behöva jobba och GÅ till bussen kl nio när det var 11 minus ute, BURR! Haha, men det gick bra ändå och jag hade skitkul på jobbet som vanligt med mina fina kollegor. Slutade fyra och då tog jag en prommis med ebba runt stan och sen begav jag mig mot bästis. Hann bara vara där nån halvtimme och sen kom pappa och hämtade upp mig. Nu är jag äntligen hemma och har precis slängt in en tvätt i maskin. Fan så svårt det ska vara och hinna med att tvätta! Bara jag som har det problemet? Tänkte iaf försöka lägga mig runt elva, tolv ikväll, så man kanske kan få lite koll på dygnet igen, haha. Om man tänker efter så blir man faktiskt bara tröttare av att lägga sig fyra och sova till ett. Men det är ju så satans skönt så det vill man ju knappast inse, eller? Haha. Hur som helst, imorn ska jag träffa X och bara ta det lugnt. Hyra film och mysa bara. Kanske ska försöka plugga lite också? Haha, jag måste men pallar inte!! Ska kolla tv nu, hörs senare.


Gårdagens shopping. Blev en tröja på rea från h&m samt en tröja från zara i samma modell som den vita jag köpte för några dagar sen. Väldigt skön, rekomenderas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0