BRING YOUR DRUNK ASS OVER HERE

Har spenderat kvällen hos en vän med scary movie och glass. Mötte upp c vid elva. Han hade vart och hängt med gamla vänner så han var lagom på fyllan så jag har precis bäddat ner honom i sängen nu. Sitter uppe själv och är superpigg. Går bara skit på tv också..

Imorn blire jobb, och sen börjar jag jobba på riktigt. Ingen mer semester förens i agusti. Är bara en månad som tur är, men ändå. Har vant mig med att vara ledig nu, hehe. Fick även reda på att min försvunna sko är upphittad! Tur det, är faktiskt en av mina favvisar. Längtar tills mina nya nelly-saker trillar ner i brevlådan!! På tal om ingenting alltså. God natt.


På väg hem fyra på natten med en gigantisk flipflop


Kommentarer
Postat av: Asp

För övrigt sitter du med min flippare hemma... shit faaaan ! ^^

2010-07-04 @ 01:28:22
URL: http://asplevererar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0