DEAR MOBILEPHONE...

Satan.... Hade kul som fan igår med tjejerna tills jag upptäckte att mobilen var försvunnen. JÄVLA APBALLE!! Men inte mycket att göra. Den var ändå helt cp så det är ju inte själva mobilen som jag kommer sakna direkt. Men äckligt, att nån har min mobil, och jag har hela mitt liv i den. Alla nummer, bilder, låtar osv. Så skicka nummer på fejjan.

Sitter och väntar på ellson. Hon har jobbat medans jag legat bakis hemma med ångest. Ikväll kommer dock bli myisgt. Jag och c firar 6 månader idag så det blir en mys middag inne i stan tror jag. Åkte svarttaxi igår också. Inte alls så läskigt som alla säger. Vi åkte "svarttaxi med respekt" som han själv påstod. Hehe, men det var billigt och precis vad jag behövde efter att mobilen försvann. Ville bara hem och sova. Hade en superjobbig kille efter mig också, och han vägrade dra så p sa tillslut att vi var lesbiska följt av en otrevlig gest. Han blev pissed off så det kanske var han som snodde min mobil? Han var ju faktiskt i närheten när jag hade den sist... Kommer aldrig få veta vart den är, fyyyyyyyyyfan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0