HOOTCHI MAMA

Hej! Idag har vi vart ute med båten, det var supermysigt. Vi stannade på en klippa och skulle bada, bara calle som vågade dock. Jag skäms över vilken badkruka jag blivit senaste åren. Kom hem till c runt halv sju och jag somnade på stört. Var sjukt trött efter dagen. Nu är jag superpigg och ska tvinga calle att vara uppe med mig hela natten. Buhu han kommer inte vilja..

Imorn blir det jobb 16-21 och sen ska jag och p slagga hos mig. Hon har vart bortrest hela helgen så vi måste "catcha up". Hoppas på att mina nelly-saker trillar ner i brevlådan imorn också! Det var allt, ciao!


Kommentarer
Postat av: surneger

ser ut som ett utav mina glas du håller i handen!! ge tillbax eller hunted

2010-07-07 @ 00:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0