NO SLEEP TONIGHT

Hej! Det ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig här nere hos mig. Kläder överallt! Hela sängen, vardagsrummet och golvet. Måste fixa i ordning, men vem orkar?

Idag hade jag en skitbra dag med mamma i vby. Köpte lite grejor och käkade lunch/middag. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och vi lyckades spendera hela 6 timmar där. Tiden gick fort och vi hann inte ens klart. Mina nelly grejer kom idag också, hoppas bara att andra lasten kommer imorn. Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på tv. Slänger upp lite pics. God natt!


Grå stor tröja h&m 99 kr

silverhjärta gina 89 kr

fjortisjackan gina 249 kr

oversize tröja nelly 179 kr

klänning h&m 99 kr

gladdisar nelly 80 kr (rea)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0