PÅ G

HEJ BLOGGEN! Sjukt länge sen. Har haft mega bloggtorka, verkligen inte haft nån lust alls. Har jobbat varje dag nästan och sen bara njutit av vädret när jag kunnat. Det har hänt massa saker sen sist, men nu kommer jag inte ihåg nåt bara för det.

Idag mötte jag upp emma i stan vid ett. Vi lunchade och kollade runt. Fyndade smycken på ur & penn, skynda er dit!! 20 kr per armband, halsband, örhängen osv osv. Ikväll blir det utgång tillsammans med ems och p. Blir förkrök hos p och sen collage. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig? Är ju pissväder men blir ju sjukt varmt där inne.... Är hungrig och sitter och väntar på kinamt, muums!


btw, älskar min sisterrrrr


Kommentarer
Postat av: ellsi

Älskar dig också, och halsbandet med! ;D Men vi måste ta en finare bild på oss, jag ser ut som en kines ju..

2010-07-23 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0