SKÅL FÖR MINST SEX TILL

Shit! Kom precis hem till c efter en dundermiddag på jensens beefhouse. Vi skulle tagit en tripp till sandhamn egentligen men eftersom det var pissväder ute så bestämde vi oss för att käka en fin middag tillsammans isället. Käkade goood oxfilé och glassbuffé, och hela våran middag gick loss på 790 kr!! Men vi firar ju faktiskt ett halvår tillsammans, så det var det värt. Dock dålig service så rekommenderar det inte.

Nu ska vi strax kolla film och bara mysa. Länge sen det regnade, så man är lite ovan. Fast jag tycker det är supermysigt att höra regnet när man ska lägga sig, så mig gör det inget. Känner mig förövrigt superglad. Har världens finaste pojkvän som jag ska pussa på nu. HEJ DÅ!!


i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0