23:44

Nu ligger jag och älsklingen här hemma hos mig i sängen och bara väntar ut tiden. Kan den bli halv fem nångång så vi kan dra? Ska bli sjukt jävla skönt och jag kommer inte sakna sverige det minsta. Vi kommer få en sån mysig vecka tillsammans och jag är bara så glad över att vi kommer iväg tillsammans. Får se om jag tar med datorn dit eller inte. Om jag gör lägger jag in bilder och sånt under veckans gång.

Men shit vad det pirrar nu. Mest för flygresan. Jag HATAR att flyga. Brukar få panik och börja hyperventilera som jordens största nörd. Hoppas min man kan hålla mig lugn och inte bli värsta mesen han också. Var förövrigt hos doktorn idag igen, och tillskillnad från rudisläkaren i bp så konstaterade han på en gång att jag hade halsfluss. Så nu måste jag käka penicillin i 10 dagar. Men det gör inte mig nåt, nu kanske jag blir frisk till slut. Aja, kanske ska föröska sova lite, fast vi ska ju upp om 3 timmar så det kanske är onödigt? SHIT PIRRIGT!!


hej dååååå sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0