270610

Har precis slängt in en tvätt i maskin och tagit en dusch. Och nu sitter jag och kollar på en av de mysigaste filmerna som finns, heartbreak hotel. Den är så fiiiiin! Åh, puss på den. Sen måste jag också säga GRATTIS till min lilla vovve som fyller 12 idag. Ja må han leevaa!!

Idag har typ vart den slappaste dagen på länge. Gick upp kl tre, och sen låg jag kvar i sängen hela dagen ändå. Gick bara upp för att laga mat där vid sju nångång. Men imorn ska jag försöka gå upp i tid och sen ska jag och baby ha picknick, om vi kommer iväg. Mycket snack, hehe. Nu måste jag kolla vidare på världens mysigaste film, den får på 4+ föressten. Och här kommer lite bilder från midsommar också. PUSS!


heeeeeeeeej

c och jag

fattade aldrig riktigt vad de sysslade med..

glad och full

snyggo

fina syster

glad midsommar

finis

Tack alla andra som var med också, som inte kom med på bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0