5 juni 2010

Wow! Nu är det över. Har tagit studenten och skolan är äntligen slut. Fyfan vilken härlig känsla. Det var jättekul igår under dagen med utspring och mottagning. Fick en massa fina saker, la en minilaptop som jag sitter och skriver på just nu. Är lite krångligt med en sån liten, tar ju ett tag innan man vänjer sig.

Kvällen var suddär. Jag mådde verkligen inte bra, hade ont i halsen och ville verkligen bara sova. Vi drog ut efter våra mottagningar med lite people, det var helt okej. Men dagen är ett minne för livet, tack! Flaket var också jättekul, och det var så härligt att jag fick fira studenten tillsammans med min pojkvän! Nu är det hur som helst över och det känns jääävligt bra. På onsdag drar antagligen jag och c till turkiet en vecka och bara njuuter av vår ledighet. Hittade värsta bra kapet på ving. En vecka, 4 stjärnigt hotell, stor pool och nära överallt, för bara 2500 kr var. Som hittat! Vi väntar bara på att våra kära föräldrar ska komma hem så vi kan boka resan nångång. Vill åka nu nu nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0