FREDAG

God kväll. Har legat i sängen hela dagen. C väckte mig halv elva imorse och jag blev skitsur, och sen kunde jag inte somna om. Runt två tiden somnade jag igen, hehe. Vaknade upp vid fyra och käkade frulle. Har verkligen degat idag. Orkade mig ut lite senare för att lämna tillbaka filmen vi hyrde igår - have you heard about the morgans, skitrolig var den. Och det var ungefär det jag har gjort idag.

Imorn blire jobb. Första jobbdagen på 3 veckor, är inte direkt sugen men har verkligen pengaångest. Behöver jobba så man kan kirra lite skoj i sommar. Har hört att det ryktas om en kryssning med grabbarna, och eventuellt göteborg med bästis. Men som sagt, först jobb, sen skoj. Nu ska vi äta middag med c's familj och vänner. Vi hörs när vi hörs, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0