HAJEN

Sitter här hemma och tråkar. Åkte aldrig till pernie. Hon var sjuk, jag är sjuk, alla är sjuka överallt. Har istället suttit hemma och pulat med min nya dator, eller ja, det är mest pappa som gjort det. Man får ju knappt röra sina nya grejer innan han fått inviga dem, haha. Har förövrigt aldrig haft så här ont i kroppen tror jag. Det finns inget ställe som inte gör ont.. Vad hände igår egentligen?

Ska nog slå på 3an nu, hajen 3 går ikväll.
 Sämst film egentligen men det är nåt charmigt över dem. Ett gott skratt får man sig i alla fall. Nu ska jag chilla i min ensamhet och längta tills på onsdag!! Orkar inte heller hålla på och ladda upp nåt mer. Om någon vill se bilder från studenten får ni kika in på min facebook så finns allt där. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0