HELVETESDAGEN

Kom hem för typ en halvtimme sen, och skööönt var det! Idag har det varit fullständig kaos på jobbet, alla skulle äta samtidigt, hela tiden. Det var köer ut till dörren under hela eftermiddagen och kvällen. HERREGUD! Jävla bröllop som ska skapa kaos överallt. Fattar inte ens hur man kan bry sig om det där bröllopet? Folk åker ner till sthlm för att stå utanför och glo... kom igen?

Nu ska jag precis hoppa in i duschen. Fastnade framför datorn som vanligt, och nu till min fasa. Felix har lagt ut världens fulaste, äckligaste och vidrigaste bild jag nånsin sett på mig själv. Okej, kanske inte ska överdriva, men den är grotesk. TA BORT! Imorn ska jag in och sola har jag bestämt. Måste hålla igång brännan nu när man fått en bra grund. Sen blire lek med bästis tror jag, vi måste planera hur vi ska fira midsommar. Vi ska göra det på ett vuxet sätt har vi bestämt i alla fall. Hur det ska gå till vet jag icke. Återstår att se...


Kommentarer
Postat av: Sara SB-Stylist

MONARKIN MÅSTE NER!!!



www.dedeprivat.blogg.se !



Läs Dedes blogg! HELT OTROLIG KILLE!!! - Finasde killen i bloggvärlden, han kan inte längre ha bilder på sig längre för att tjejer stalkar han till fotbollsmatcherna!



Prinsessan Madeleine blev kallad bitch :D



www.dedeprivat.blogg.se

2010-06-20 @ 00:09:39
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0