HEMMA



God kväll! Hemma igen, skönt men oskönt. Var pilot-strejk idag så allt blev föresenat flera timmar. Det sög rätt hårt men tillslut kom vi på planet. Köpte massa bra saker i taxfreen, en del fynd om man säger så. Var skiträdd för att tullen skulle ta mig, hehe paranoid som bara den. Men allt var lugna puckar och nu sitter jag hemma i sängen. MIN SÄNG. Som jag saknat den. Alla andra sängar ger mig nackspärr, förutom denna underbara skapelse. Fast hellre nackspärr än att inte vara utomlands!

Vi hade en superduper vecka tillsammans. Ett minus var dock att jag och baby var sjuka de första dagarna, riktigt sjuka. Det blev bättre med dagarna så tillslut kändes allt perfekt och vi solade, badade och åt ute på mysiga resturanger. Längtar redan tillbaka. C shoppade en del men jag hittade själv inget som föll mig i smaken, skumt... Köpte bara två piercingar och presenter till folk. Börjar bli vuxen jag, hehe. Bilder kommer senare. Måste tvätta nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0