I SAID OHUUH COME ON BABY TURN THE LIGHTS OFF

Har precis tvättat klart bikinisarna. Tar med mig tre stycken, hehe. Bättre med för många än för få, eller hur? Sover ensam inatt. Älsklingen och jag sover på olika håll. Han är hemma och jag är hemma. Tråkigt. Fast kanske lite bra också, jag menar nu ska vi ju till turkiet en vecka och vi kommer vara med varandra varenda minut så lite ensamtid är nog en bra ide så här natten innan, hehe.

Tänkte strax lägga mig. Har sjukt ont i halsen, hoppas det går över... Imorn ska jag ta en fika med mamma på dagen nångång och sen ska jag träffa bestis en gång innan vi drar. Behöver ju som sagt inte packa imorn, så det är ingen stress för min del. Bara flygpanikångest som jag kommer ha under heela dagen imorn och under heela resan dit och heeela resan hem. Men skitsamma, det blir nog bra. Glömde förövrigt visa vad jag köpte igår så slänger upp några pics på det samt datorn. God natt!


vet inte varför den blir sne! superskön tunika i alla fall, har en vit också

nya bikinin från h&m

min nya dator <3


Kommentarer
Postat av: evelina

Ny dator kan va de bästa som finns!

2010-06-20 @ 00:47:31
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0