KOMMESARIE SPÄCK

Tjingeling badring! Kom hem för nån timme sen. Jag, brorsan och calle var ju och såg kommesarie späck. Herregud, precis min humor, precis som jag trodde! Överdrivet, töntigt, barnsligt och riktig b-humor. Jag tycker i alla fall att den va värt att se, hehe. En annan rolig sak var idag när vi käkade på donken. Just nu har dem en kampanj, så om man får ett hjärta på sin cheese, så får man en ny. Och gissa vilka som kammade hem 6 gratis burgare? Lite kul faktiskt, snacka om valuta för pengarna.

Nu sitter jag och gluttar på smekmånaden på 4+. Den är ganska lame men ändå lite mysig. Gick upp kl halv tre idag och jag är ändå trött? Kanske dags att slagga snart. Imorn ska jag leka med bästis och sola. Vi måste även börja planera våran vuxna midsommar. KLOCKERS!!


c och bror

syskonen

gratis cheese

baby käkade cheese på bion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0