Lita aldrig på någon du redan tvivlar på..

Det har jag fått lära mig genom åren i alla fall. Har haft otur med många jag mött och har sedan mina unga år hamnat i fel sällskap med falska människor som ljuger och hugger en i ryggen. Trodde att människor skulle förändras när de blev äldre, jag vet att jag gjorde det i alla fall. Jag bytte miljö och växte som person. Sa hej då till många "vänner" under åren, men idag spelar det egentligen ingen roll. De som fanns då, skulle bara ha förstört och svikit i slutändan.

Det som stör mig är de människor som ger så lite av sig själva, men alltid förväntar sig att man ska ge 100 % av sig själv hela tiden. De är själviska och egenkära och bara tar utan att ge tillbaka. Man blir tagen för given, för att man intalar sig själv att det inte spelar nån roll, men det gör det fan. Jag förtjänar att bli behandlad på samma sätt som jag behandlar folk i min närhet. Jag ger väldigt mycket av mig själv och tror ofta gott om folk, men dessvärre är inte alla lika givmilda. Blir jävligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0