OJOJOJ

12 timmar och 11 minuter kvar tills vi är klara. Vi springer ut kl 12:00 och sen är det finito! HEJ DÅ SKOLAN!! Har precis provat min studentklänning för första gången. Den var sjukt kort, alltså "hej jag visar hela arslet" kort. Fult. Fixade det i alla fall med att ha ett vitt linne under, som en kjol. Inte riktigt samma färg men det får duga. Hellre det än att springa omkring med röven upp i vädret.

Idag hade vi lunch med skolan. Det var okej, ganska trevigt. Ska bara bli så sjukt skönt att komma bort. Kommer dock sakna vissa personer såklart, men vi får ses i sommar! Nu måste jag sova, ska upp sju och börja kröka klockan nio imornbitti. TJING!!


OG och jag

belly

people

vi åt kyckling och sallad

fille och älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0