PACKA(D)

Kom hem för en sten liten stund sen. Jag var ju och satte över pengar till pappa idag, han la ut för resan i helgen nämligen. Men nu är det fixat! Efter det åkte vi in till mitt jobb och fixade en grej, och sen passade vi på att käka också.

Nu sitter jag här och har precis kopplat in min kamera till den nya datorn. Guuuud vad jag älskar den här lilla saken alltså. Så snabb, smidig och liten. TACK!! Håller förövrigt på och packar. Orkar inte hålla på med det imorn, blir så stressigt  så jag vill vara nästan färdigpackad ikväll, och jag är på god väg. Vet bara inte hur mycket man ska ta med av allt. Hur många shorts, klänningar, bikienis? Och btw, hur mycket pengar måste man ha med sig tro? Har 3000 kr, borde ju räcka? Om jag minns rätt så levde jag och p på mindre än 2000 i grekland, i alla fall jag hehe. Aja, ska fortsätta att fixa lite grejor här. Måste nog slänga in en tvätt också. Det börjar pirra lite nu. Snart är vi där!


de färglada kläderna är faktiskt där under..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0