CHILLLLLLLLLLLLL & TURKIET BILDER

Försöker ladda upp turkiet bilderna på fejjan, men vem orkar? Det tar ju 100 år och sen laggar allt sönder. Nej, jag har gett upp, det blir inget album, hehe. Sitter förövrigt och kollar på saw 2, igen. Funderar på om pensionär-sara ska gå och lägga sig, börjar bli sent..

Jag är trött hela tiden. Spelar ingen roll hur mycket jag sover, är trött ändå. Imorse blev jag väckt av en gris som var uttråkad, och sen kunde jag inte somna om. Men ikväll sover jag ensam så det blir ingen väckning imorn, hehe. Nu ska jag fortsätta kolla på film med mina syskon. Lägger upp lite bilder här istället. Gooood night!


på arlanda kl 05:00

kleopatrastranden

jag fick va med på scen (sitter med en röd duk över huvudet)

middag

älskling

50 kr för en apelsinjuice, hoppas den va jäävligt god!

piggelin drink

en av gatorna

snygging

fattar noll?

en av poolerna

bazaaren, shopping

stranden

finaste pojkvännen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0