SNART SMÄLLER DET

Sitter och snackar med felix angående låtlisatan till flaket. Fan vad sjukt. Vi tar studenten på fredag!! Sen är det äntligen över. Och då ska jag och älsklingen förhoppningsvis packa ihop våra grejor och dra utomlands en vecka eller två. Vore ju pricken över i:et.

Imorn ska jag och papi till systemet och handla dricka inför fredag. Värsta langningen på g med andra ord. På torsdag har vi studentlunch och fotografering (?), trodde man hade fotografering samma dag som man tar studenten, men tydligen inte. Måste till vby imorn också och köpa nipplecovers. Min klänning är ju vit och har öppen ryg = ingen bh. Har aldrig använt nåt sånt så vet inte om det funkar eller inte. Det återstår att se helt enkelt. Har även lite nytt i garderoben som jag inte visat. Bytte ut min nya nitväska mot en annan. Den gick sönder innan jag ens hann använda den så det kändes lite b. Kan inte heller bestämma mig om jag ska behålla mitt oranga linne från gina. Det är snyggt, men hatar färgen. Det som däremot är bra är att man kan gå utan bh för volangerna är så stora. Äsch, jag vet inte. Allt jag tänker på är hur mycket jag vill dra härifrån och åka utomlands.


stay or go?


h&m 99 kr

istället för nitväskan, äälskar färgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0