070310

Så var det söndag igen - ångestdagen. Vaknade kl halv tre idag med jordens huvudvärk och den har fortfarande inte försvunnit. Kom hem till mig för nån timme sen. Har inte vart hemma sen i onsdags så det känns faktiskt ganska skönt. Skulle jobba igår som sagt, men hann bara vara där någon timme innan jag bröt ihop av väldiga smärtor i äggstockarna. Jag får så kallade cystor ibland, som kan bli riktigt stora och göra väldans ont, och smärtan kan komma när som helst. Så jag började skaka och kunde inte stå upp så jag fick gå hem till slut när smärtan lagt sig lite. Det sög verkligen, för jag hade verkligen sett fram emot att jobba och få tjäna lite pengar. Aja, glad över att det onda är borta nu i alla fall. Nu sitter jag och fixar och trixar med min ipod, det är massa musik som försvunnit av nån konstig anledning så håller på att försöka hitta alla låtar igen, segt. Och imorn är det ju skola också, jippy! Ska upp klockan sju, men har vänt dygnet så kommer väl inte somna förens runt fyra, fem så morgondagen kommer att bli väldigt tuff. Slutar klockan fem också, haha. Perfekt så här efter en veckas lov eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0