EGO WOMAN

God dag mina kära! Kom hem till baby för ett tag sen, ensam.. Han skulle träna och sen äta middag med sin pappa, och jag fick inte följa med. Haha, nee det fick jag, men dem skulle ha lite familytime, och det vill man ju inte förstöra, eller hur? Så nu sitter jag här och sjunger och spelar musik för mig själv. Köpte ytterligare en bok idag - ego woman med carolina gynning! Som de flesta vet så är hon en av de ballaste tjejerna jag vet, och jag har följt henne i nästan allt hon gjort, och nu ska jag läsa hennes fortsättning på ego girl. Yeey! Ska nog börja läsa nu med detsamma faktiskt. Kan inte hålla mig längre, vill bara dyka in i boken, mohehe. Och juste, ikväll får vi veta vem som följer med till åre!!

 

En av de vackraste låtarna som finns.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej mongo, jag har ingen riktig koll, men det är ju inte så dyrt ;) Vem ska du åååka med? =)

2010-03-17 @ 08:48:17
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0