GIGANTISK TUMME

God morgon! Har sovit ganska bra i natt, men jag har en sån otrolig, olidlig träningsvärk i hela kroppen efter boxen i tisdags. Känns snäppet bättre idag men oj, trappor är inte kul! Har precis gjort mig klar och ska ta tunnelbanan här ifrån strax. Ska möta upp oliven först och sen ska jag till vårdcentralen. Har fått en inflammation i tummen så den har vullnat upp och blivit gigantisk, och så gör det satans ont också. Men jag har haft det här förut, så jag kommer antagligen få penicillin så går det över snart! Sen när allt det där är över ska jag chilla med oliven och sen träffa bästis en stund. Och sen åker jag hem, så ikväll ska jag ladda upp bilder från skivan. Nu måste jag klä på mig, vi hörs sen.



Hittade en gammal bild på mig från 9an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0