HÅLL I HATTEN

Kom precis hem från dagens äventyr. Har sprungit fram och tillbaka mellan vårdcentral, ungdomsmottagning och apotek hela dagen. När jag och oliven äntligen blev klara chillade vi hemma hos henne några timmar. Båda var helt slut. I alla fall jag, som nästan somnade på hennes otippat sköna soffa. Efter det träffade jag p ett tag, och vi snackade och bara umgicks, och nu är jag äntligen hemma efter 5 dagar. Tog en dusch och åt lite mat och har precis laddat över bilderna från min kamera. Imorn ska jag till vby och handla lite småsaker, typ örhängen osv. Gjorde en ny kategori också - partybilder. Om jag minns så ska jag lägga inläggen som inehåller partybilder i den kategorin, så ni vet.


Förkrök på nivå - usch

På väg, lite glada i hatten

Va, är min drink slut?!?!?!!?!?

:)

Typ SJUKASTE leendet jag sett


Kommentarer
Postat av: P

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fyyyfan asså sista bilden,den e sick as fuck. ser typ ut som du har gamlingtänder, typ lite hål här och där..

nu vet jag vem du är lik!! exorcisten:O

2010-03-25 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0