KAOTISKT

Alla håller på och fixar och donar inför åreresan. Allt var kaos. Mina saker hade nån av syskonen tagit över och pjäxor fanns inte och skidor gick sönder och inga stavar och lalala. Nu är allt under kontroll i alla fall. Jag och c ska hyra pjäxor imorn, och jag ska även köpa stavar. Kan inte åka utan stavar, aldrig! Men innan hyrningen ska jag som sagt till vby. Ska nog möta upp baby där imorn förmiddag efter att han tränat, och kanske även jag. Om min värk gått över imorn ska jag ut och springa innan shoppingen. Börjar komma in i träningslivet nu känner jag. Jag vill ut och röra på mig, träna och få svettas. Jag har inte kännt så på flera år, så jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0