LOOKING GOOD IN THA LIFT

Nu är åre nära.. Vi åker på lördagmorgon redan, blir alltså en dag extra och kommer hem på fredagen. Jag längtar som fasiken, och tror absolut att det kommer bli lyckat. Om alla lyckas hålla sams såklart, haha. Men jag har ju med mig syrran och världens finaste pojkvän, och då kan det väl knappast gå fel? Men appråpå ingenting, skidmode? Hur viktigt är det där egentligen, jag menar hur man ser ut när man kommer svischandes ner för backen? För mig är det viktigt att färgerna matchar osv, men inte själva märkerna på kläderna. Det är väl ändå inte så att nån kollar direkt. Så länge allt matchar så är jag glad. Men jag tänkte hur som helst att jag kommer se ut typ så här när vi åker. Tänkte att ni kanske ville veta så ni som är i åre samtidigt vet vem ni inte ska råna i backen på dagarna.. moheheh




Kommer ju inte ha nån "bad hair day" mössa på huvudet, men det var deN enda normala bilden jag hittade när jag googlade på mössa. Även om jag BORDE ha en sån på mig, håret kommer ju vara en total mess! Det är nackdelen med att åka skidor. När dagen är slut ser man ut som ett psyko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0