LYX

God morgon höll jag på att säga, men det är ju inte morgon längre. Fast det känns så för mig, har legat i sängen tills för nån halvtimme sen. Sjukt. Sov som en kratta i natt, trots att jag hade baby brevid mig. Vaknade varannan timme, riktigt irriterande. Nu ska vi strax i väg och handla, och sen ska vi hem till c och laga lyxmiddag. Världens godaste lövbiffsgryta med ris, LÄNGTAR! Imorn är det skola igen, och nu ska jag verkligen sätta igång och göra klart alla satans arbeten som inte blivit av. Studenten närmar sig nu ju. Föressten, fick se på min studentmössa, och gud vad den var fin! Precis som jag ville ha den, bara det att det står Walthers på den, och den skolan finns ju inte längre, vi heter ju von Sivers nu för tiden, haha. Hittade en fin spetsklänning också, som jag vart på jakt efter. Men jag kan inte bestämma vilken färg?! Rosa är så fint på sommaren, men svart funkar alltid...


VS.


VILKEN?!


Kommentarer
Postat av: :)

den vita/ljusrosa tycker jag! :D

2010-03-14 @ 17:03:43
Postat av: jess

den svara!

2010-03-15 @ 13:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0