MONGOLIAN BBQ

Kom precis hem till baby igen. Har vart i skolan och jobbat med projektet och sen tog jag, p och olle en fika i brommaplan för att snacka lite skit. Jag och p skulle åkt till åre v.12 men det verkar inte bli så nu, vilket suger så jävla hårt. Jag vill dit för att festa med alla glada människor! Aja, jag vill dit så kanske tar med mig oliven istället. Det spelar ju ingen roll, nån av mina beestisar får följa med. Nu håller vi på och fixar lite, vi ska strax in till stan och möta upp mamma, johan och brorsan. Vi ska käka på mongolian bbq för att bror fyllt år och suddär. Kommer bli mysigt, och det är buffé så jag har svält hela dagen för att få plats med allt gott sen, haha. Efter det åker vi hem och myser, skola imorn. Hörs sen, puss!


Kommentarer
Postat av: Gangstern!

Klart du ska till Åre! Det är gaaaaaalet ÖS där/här!

2010-03-11 @ 21:20:03
Postat av: oliiven

glad kinees och lycklig arab

2010-03-14 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0