NOSTALGI

Sitter och lyssnar igenom gamla goda låtar som man lyssnade på när man var liten. Typ shorty och allt vad dem heter, haha. Sjukt dålig musik egentligen, men då gillade man det ju. Fast trots att det låter suddär så börjar man ändå känna massa saker, lite nostalgikänsla över det hela lixom. Får sysselsätta mig med det här tills jag blir trött och kan somna, vilket kommer dröja tyvärr. Önskar att min bebis var här hos mig, att jag kunde gå in och lägga mig brevid honom och känna mig så där trygg och lycklig. Men vi sover på olika håll i natt, vilket också är bra ibland antar jag. Haha, shit vad jag blev bölig nu då. Hoppas ni kan sova i alla fall, själv ska jag nog lägga mig i sängen i alla fall och hoppas på det bästa. God natt.




Niprone - I can't find my way out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0