OCH DEN SOM FÖLJER MED ÄR...

... Calleballe! Ja, det är så underbart att min sötnos ska följa med mig upp till åre och spendera fem härliga dagar där tillsammans med mig och min familj. Men, det finns en liten twist! Som om det inte var nog med det, så kanske det till och med blir så bra att min kära bästa vän också följer med. Så nu finns det en annan fråga som vi väntar svar på, nämligen: finns det plats i bilen för p? Det är suddiga detaljer som vi inte ännu har svar på, så vi väntar ivirigt. Missa inte fortsättningen! Haha, ni fattar att jag låtsas att det är ett spännande program va? I sånna fall ska hon bo hos en killkompis till oss som flyttat upp till åre. Men då kan vi åka skidor tillsammans på dagarna och vara tillsammans alla tre, bara det att hon sover hos honom istället för med oss. Hoppas, hoppas!! Vore verkligen hur jävla kul som helst! Sol, lunch på toppstugan, afterski (min absoluta favorit med skidsemester) och kanske lite festande också. Åh, vad jag längtar!



ÅRE, HERE WE COME (fast sådär läskigt kan inte jag åka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0