SKINNJACKAN IS BACK IN BUISNESS

God kväll på er. Kom hem för nån timme sen, fick skjuss av lundellbröderna heela vägen hem. SKÖNT! Har precis duschat av mig donkenlukten, ni vet pommesfrittes och matos. Invigde min nya skinnjacka igår, fyfan vad härligt. Nu är verkligen våren på väg känner man. Att bara dra på sin skinnjackan, en halsduk och ett par jeans. Älskar! Imorgon ska vi på middag hos mina kusiner, och sen ska jag möta upp p nånstans så ska vi förkröka på vodka, haha! Vi är för fattiga för att gå ut och föra, så det blir lite tattigt imorn. Vi ska på skiva - jag vet, på en söndag?!, men det kommer nog bli jävligt kul tror jag. Tänkte inviga min nya klänning, den svarta spets. Det är glitter och glamour tema, men jag är inte så mycket för att klä upp mig faktiskt. Eller jo, men alltså, jag är väldigt stilren i hur jag klär mig när jag ska ut. Det blir enkelt, men snyggt. Inte för mycket bling och grejer, ser bara billigt ut i mina ögon. Ska ha den med mina dinsko klackar och ett par leggins eller strumpbyxor, får se vad det är för väder. Nu ska jag ringa min baby och sen ska jag lägga mig i sängen, är helt slut. God natt och puss på er.


Jackan kommer från H&M 299 kr


Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt snygg jacka, bra köp ;)

2010-03-21 @ 00:16:52
Postat av: Anonym

BUSINESS STAVAS DET DITT MONGO! :)

2010-03-23 @ 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0