STRAX DRAR VI FÖR FAAAAN

Har äntligen packat klart allting, tror jag i alla fall. Man glömmer ju alltid kvar något, hur mycket man än försöker. Vi ska åka imornbitti klockan 09:00, och sen blir det bilresa i åtta timmar, buhu. Jag blir uttråkad efter en timme så jag undrar hur det ska gå egentligen. Oh juste, det hände lite saker, så nu ska bästis följa med oss till åre!! Kommer bli så jäävla klockrent, fy satan vad jag längtar. Så skönt att få komma bort från allt bara. Imornkväll blir det i alla fall utgång. Måste ju inviga åre så att säga, haha. Sen på söndag blir det skidåkning hela dagen och sen blir det nog väldigt lugnt på kvällen. 

Idag vad jag i vällingby också. Jag mötte upp baby vid två så gick vi runt lite. Han köpte en snygg t-shirt och ett par hörlurar, och jag handlade en tröja, nya örhängen, en väska och lite smink. Jag har vart utan örhängen i typ en månad, har verkligen haft panik. Mina två favoriter försvann och så hade jag inga pengar till att köpa nya, haha. Nu köpte jag ett par vita pärlor, som jag hoppas att jag kan hålla fast i. Efter shoppingen åt vi sen lunch och sen åkte vi och hyrde pjäxor, och det var verkligen inte det enklaste! Vi var där i över en timme och väntade och allt knasade sig och herregud. Det löste sig tillslut i alla fall och vi fick våra grejor. Sen åkte vi till c och han packade och lite sånt, och nu sitter vi hemma hos mig. Funderar på att lägga mig, men kanske lika bra att vara vaken så man kan sova i bilen imorn? Får se hur det blir. Vi kommer hur som helst säkert få en superfin vecka tillsammans, och jag längtar verkligen. Kommer nog inte hinna blogga så mycket och kommer inte kunna lägga ut bilder så det får bli när jag kommer hem på fredag. Och juste, glöm inte rösta på nån av bikinisarna i inlägget under. Vore suuupersött!


Nya favoritväskan 249 kr gina

Puder och sminksvampar h&m

h&m 149 kr

Pärlor 89 kr glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0