TRYING TO KEEP UP WITH YOU

Kom hem runt tio tiden, hoppade in i duschen och har nyss plattat klart håret för ett tag sen. Fick jordens jävla magkramp så var tvugnen att käka massa yougurt, så nu känns det lite bättre i alla fall. Men det är inte första gången det blir så här. Intensiva smärtor i magen så jag kan varken gå eller stå normalt. Har inte ätit middag idag, har bara ätit en macka och fikat efter skolan, kanske beror på det? Aja, syrran är hemma nu i alla fall, ända tills på söndag. Fast det var inte så länge sen hon var här så har knappt saknat henne. Nej, skojar såklart. Imorn ska vi ut och springa vid lunch, och sen ska vi nog in till stan och käka och kolla runt lite. Fast varken hon eller jag har pengar att spendera, kul eller hur? Spelar ju ingen roll, så länge man har bra sällskap så kan man ju göra vad som helst i stort sätt.

Middagen med mamma och co gick bra igår, faktiskt över förväntan. Första gången c skulle träffa mammas kille också, så det var lite nervöst i början, men det gick snabbt över när jag insåg att båda två kan äta som kossor. De hade nåt gemensamt med andra ord, haha. Maten var helt okej, men i övrigt var kvällen väldigt mysig och lyckad. Så tummen upp! Nu sitter jag här och känner mig supertrött. Kanske ska gå och sova så man kommer upp i hyfsad tid imorn? Vore ju inte helt fel. På kvällen blir det mys med baby i alla fall. Ingen utgång den här helgen heller, min paus går verkligen bra den här gången!


Du får mig att må bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0