DU ÄR FJORTIS

Kom precis hem från bästis. När jag precis var på väg hem och gått till bussen kom jag på att jag glömt min jävla påse hemma hos henne! Jag var tvungen att gå tillbaka heeela vägen igen. Var inte så farligt däremot, är så skönt ute så man vill ju aldrig gå in. Var faktiskt nyss ute med huden med ett par flipflops på fötterna. Var nyduschad och tänkte att det var ett effektivt sätt att få fötterna helt torra.

Imorn är det skiva som gäller. Det är filmtema och jag kör som vanligt på nåt simpelt, är ju inget fan av att klä ut mig, så det blir mimmi, eller musse. Man får folka det som man vill. Kommer bli grymt så om du kanske vill parta imorn så kom till k15 och köp en biljett! Ska ta en massa bilder imornkväll också så ni har nått att skratta åt sen. Nej nu ska jag slå in pappas födelsedagspresent. TJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0