FÖDELSEDAG

God morgon och tack för alla gratulationer på facebook! Har fått 3000 kr, och en snygg kofta hitills så vi får se vad mer som väntar, hehe. Igår var vi ute med kb och danne. Vi började hos kb i jakan, med danne och alex och kbs morsa som var packad och jätteglad! Det var trevligt förutom alla mygg som kom efter en stund och bet sönder oss. Men det gjorde inget för vi skulle ändå in till stan för att först hälsa på dannes brorsa på sansi bar. Vi satt där nån timme och sen drog vi till royal. Det var sjukt mycket folk, värsta braiga uteserveringen och bra musik! De har verkligen piffat upp sig på senaste tiden må jag säga. Vi dansade, skrattade och hade skitkul. Vi var hemma runt 4 och imorse kl tio blev jag väckt av familjen med presenter.

Nu ska jag börja fixa i ordning mig lite smått. Ska hem till älsklingen och fira lite med honom. Blir donken käk och mys. Tänkte inviga min nya fina kofta också, kommer nog bli en storfavorit i sommar. Men den kommer jag att ha under min skidjacka. Det spöregnar och är storm så det blir ingen jeansjacka idag inte.. Hoppas på bättre väder imorn! Hur som helst, nu måste jag kila, men tack för en bra kväll igår grabbar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0