FREDAG

God mogron! Jag vaknade för en timme sen typ, men nu är jag utvilad i alla fall. Igår hade vi vår studentskiva på skyddsrummet. Det var väldigt roligt och trevligt. Mycket folk och mycket dans. Alla var glada och den positiva energin var hög. Hände lite saker sedan som gjorde att slutet inte blev som jag hoppats på kanske, men det löste sig, och det är huvudsaken.

Nu ska jag och syrran in till stan. Jag har 300 kr över från igår också, woho! Blir nog inget, måste spara pengar. Men hon ska shoppa och jag får titta på, hehe. Sen ska jag träffa min man och vi får se vad vi gör. Antagligen blir det väldigt lugnt. Jag känner mig inte på topp i alla fall. Vi hörs, puss!!


tack alla för igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0