GOD NATT

Har pluggat enda sen jag kom hem och lite innan det också. Har skrivit en engelska uppsats och en komplettering i psykologin. Är i stort sätt klar med allt. Måste dock till skolan imorn och fixa lite smågrejer som är kvar innan studenten. PISS! Är så jävla trött på skolan nu!!!

Efter det får jag se om jag åker med baby in och möter hans mormor, eller om jag åker direkt hem till p. Måste hur som helst plugga imorn också, får bara se vart det blir nånstans. Kanske blir utgång imorn också, om det finns tid och allt plugg är klart. Så antagligen inte med andra ord. Aja, nu börjar jag bli trött. Ska hoppa i säng och hoppas på att sömnen kommer. Sover ensam ikväll, vilket känns ganska tråkigt. Är så van med att ha en stor karl brevid mig som snarkar och tar plats. Men innan jag går måste jag bara dela med mig av den här låten. Den är så söt och vacker och jag känner hur jag bara kryllar av kärlek när jag hör den. Hoppas ni känner likadant! GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0