HEARTBREAK KID

God kväll. Sitter och kollar på film med mannen min. Heartbreak kid, riktigt rolig faktiskt. Blir ingen utgång i helgen, mår inge vidare. Säkert den där sastans pernie som smittat mig! Så istället ligger jag här och myser med baby och en godispåse. Har precis klickat hem en ny studentklänning också. Den andra sög för mig, var för kort och inte alls lika fin i verkligheten. Inte som studentklänning i alla fall. Så nu fick det bli en som ser nästan likadan ut, men den är lite längre och lite vitare. PERFEKT!

Nu ska jag kolla vidare, god natt!

Lace Cut Out Dress SEK 399, Elise Ryan - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!

Jag beställde hem en S och en XS eftersom jag inte var helt säker. Jag tror att dom är ganska normala i storlekarna. Men är man ganska liten som jag så brukar det vara svårt just mellan S och XS ibland. Behåller den som sitter bäst :) Gör det samma om du är osäker!

2010-05-30 @ 13:23:25
URL: http://carolinamariejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0