HJÄLP DET ÅSKAR

Tjolahopp! Har vart kanonväder hela dagen men sen precis när jag steg innanför dörren så började det verkligen spöregna. Det var värsta smällen också, åskan är precis här utanför, skitläskigt!!

Mötte upp belly efter skolan vid ett, och sen lunchade vi på coffe. Efter det följde jag med henne en sväng in till stan eftersom jag är så snäll. Började däremot må illa så jag stack hem och nu sitter jag här. Vågade knappt föna håret efter duschen nyss, var rädd att det skulle smälla till i fönen, kan det bli så? Och det där med att man inte ska prata i sladdtelefon när det åskar, stämmer det, eller är allt bara myt? Hur som helst, jag blir som en rädd liten kattunge när det åskar, sitter med min lilla vove i hörnet, som är precis lika rädd som jag. Hur som helst, om det slutar regna nån gång inom en snar framtid ska jag eventuellt möta upp bästis för middag på kebabmamma. Men vi får se hur det blir. Ciao!


där låg min lilla stjärtnissa och skakade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0