KAN INTE SOVA :'(

BASIC
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
Två

Vad tycker du om kärlek? Härligt men farligt

När kramade du någon sist? Nån timme sen
Saknar du någon speciell person? Ja

Har du svårt för att bli kär? Ja för att bli kär. Men blir lätt förtjust

Är du singel? Nej

När fick du senast en komplimang? Idag 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Hm, ja

Hånglat med nån riktigt ful: Ja tyvärr

Hånglat med fler än 50 pers: Vem räknar?

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja

Gjort något riktigt dumt? Ja

Gjort något du verkligen ångrar? Absolut

Åkt ambulans? Nej

Gjort nåt olagligt? Ja det har jag nog

Fått din mamma att gråta? Ja

Slagit ner någon? Nix

Skämts över dina föräldrar? Ibland

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Tagit droger? Ja

BASIC
Dricker du?
Jadå

Vilka kläder sover du i? Helst calles t-shirt och trosor

Vad hatar du verkligen? FISK

Är du ensam nu? Nja, här men inte hemma

Vill du gifta dig? Man ska aldrig säga aldrig

Vill du ha barn? Jag tror det

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag och baby

Såg dig gråta? Pappa

Fick dig att gråta? Pappa

Du delade en dricka med? Pernie

Du gick på bio med? Oj, haha minns inte

Skällde på dig? Pappa

Sa någonting till dig och vad var det? God natt, jag älskar dig. Gissa vem?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej

Kramat någon? Ja

Pussat någon? Ja

Köpt någonting? Nej
Sjungit? Självklart
Saknat någon? Alltid


Kommentarer
Postat av: kjell

visste inte att calle hade trosor... mysigt! fråga om jag också får låna heuehuwhuewheuwe

2010-05-18 @ 01:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0