KICKASS

Jag är så jävla KICKASS!! Har nästan gjort klart näringsläran, ett stort arbete på typ 6 sidor om mat och kost för olika sjukdomar. Skitbooooring! Men är nästan klar med den i alla fall. Och sen skrev jag klart mitt historiaarbete för andra gången. Första gången försvann halva efter 3 timmars slit, och jag blev skitsur och ville inte göra det igen. Men nu gjorde jag det och jag känner mig som världens duktigaste, mohehe.

Ska strax kila iväg hem till bästis. Vi har inte setts på dagar så vi har en del att "ta ikapp". Efter det ska jag och bebis laga världens godaste mat tillsammans. Lövbiffsgryta i pepparsås med ris och vitlöksbröd. Det låter kanske tråkigt men det är himmelskt vill jag lova. Sen blir det till att plugga igen..


så här skulle jag se ut som jag fick gulsot :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0