KNÄPPGÖK

Idag har vart en skön dag, fast ändå inte. Hade redovisning av projektet idag och det gick väl suddär. Allting har gått suddär pga en viss person. Det är nämligen så att vi har en lärare på skolan som saknar några skruvar. Detta är ingenting jag är ensam om att tycka, utan även andra lärare undarar vart felet är. Idag i alla fall så höll hon på att avbryta oss var femte minut i vår redovisning för att börja prata om ovesentliga saker, och det första hon gjorde efter var att klaga på att det vi tog upp bara var ren allmänbildning. Subba/korkboll? Ska vi stå och babbla i en timme och berätta allt från vårt 13 sidor långa arbete och förvänta oss att folk vill lyssna? Nee skulle inte tro det. Åh, sorry men blir irriterad när man bara inte fattar hur nån kan vara så jävla knäpp.

Nu sitter jag hemma och har nördat mig lite. Spelat sims nämligen, hehe. Men gjorde en asbra familj med en jättesöt hund som jag döpte till callwan (efter min pojkvän), gulligt va? Ikväll ska mötas upp runt sex så ska vi ner till olles jobb och käka middag. Ligger precis vid vattnet med en mysig uteservering så det blir chill. Sen ska jag in och hämta ellson som kommer till stockholm ikväll, woho! Och btw, imorn är våran grymma skiva! Vill du komma? Sista chansen att få biljetter idag!!



Det låg en liten igelkott i busken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0