KOMSI KOMSI DRESSI DRESSI

Såg att det droppat in lite nya läsare. Eller ja, kanske de gamla som kommit tillbaka. Trevligt hur som helst. Men det blir ju så när man slutar blogga i perioder, läsarna försvinner och sen kommer dem tillbaks när dem känner fört. Men alltid kul med lite motivation till att forsätta skriva massa onödigt skit, hehe.

Nu håller jag på och tvättar och ska strax lägga mig. Måste läsa lite mer till proven imorn. Beteendepsykologi och socialpsykologi. Låter kul? Måste ringa min baby också och säga god natt. Jag är allt en söt flickvän jag ;) Imorn efter provet blir det långlunch med brudarna i plugget och sen ska jag ha möte med psykot på min skola. Lärare som jag berättat om förut. Kan berätta hur det gick sen, antagligen åt helvete. Men vi håller tummarna!! Oh juste, har beställt hem min studentklänning nu. Det blev en väldigt enkel, ganska tråkig klänning från rare, precis min stil! Jag äääälskar den och längtar tills den trillar ner i min brevlåda! Hoppas den sitter som den ska bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0