MAMMAS DAG

God kväll på er. Kom precis hem från morsan. Vi har käkat middag och firat mors dag. Väldigt mysigt! Så jävla underbart väder också, så vi satt ute i solen och åt. Och nu har jag precis skrivit klart det allra sista arbetet i skolan!! SÅ JÄVLA HÄRLIGT!

Idag var jag och pernie och såg satc 2. Och ja.. Jag blev väldigt besviken måste jag säga. Hade höga förväntningar och trodde den skulle vara underbar, lika bra som ettan. Det kändes som ett försök till att göra en till succéfilm, men allt vara bara överdrivet. Underhållande? Visst. Men inte mer än så, tyvärr.. Hur som helst, efter det hann vi kolla runt lite i vby och det blev några köp. Bla en jättefin och superskön tunika, som kommer användas flitigt i sommar!


bror och mamsen

salt 349 kr

h&m 79 kr

gina 199 kr

plånbok mango 249 kr

nya sommarfavoriten, gina 199 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0